רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

 

רכב יד שניה

רכב יד שניה הוא רכב שעבר לפחות דרך בנאדם אחד לפני שהוא הגיע אלינו. מהבחינה הזאת אנחנו צריכים לוודא שהרכב עדיין במצב שמיש- שהוא מספיק בטוח, שהוא כשיר לנסיעה ושהוא שווה את המחיר שדורשים עבורו.

רכב יד שניה עשוי להיות השקעה מוצלחת אם אנחנו יודעים מה אנחנו עושים. כאשר אנחנו עומדים מול קניה של רכב יד שניה בפעם הראשונה אנחנו עשויים לעשות הרבה טעויות, פשוט מהסיבה שרוב האנשים לא מבינים כמעט כלום ברכבים ומה אמורים לבדוק. מכיוון שכך ובהתאם לזאת רצוי לשלוח את הרכב למוסך מורשה שיבדוק את כל מה שיש לבדוק לגבי הרכב ויוודא שהרכב במצב מספיק טוב כדי לנסוע על הכביש.

רכב יד שניה למעשה חוסך לנו הרבה עלויות שכרוכות בקניה של רכב יד ראשונה, אבל מצד שני הוא כרוך בהתעסקות רבה שכוללת את בדיקת הרכב- בדיקת משכון, בדיקת היסטורית הרכב ובדיקת מצב הרכב, וכולל את העלויות של הבדיקות המתוארות.

רכב יד שניה יכול להיות השקעה מאוד מוצלחת אם אנחנו באמת יודעים איך למצוא את הרכבים ולבדוק אותם כדי לוודא שאנחנו מקבלים בדיוק מה שאנחנו משלמים עבורו.

רכב יד שניה הוא סיכון, וכמו בכל סיכון זה יכול להיות סיכון מחושב- כאשר אנחנו מבצעים את כל הבדיקות ההכרחיות לאותו רכב יד שניה ומוודאים שהוא אכן מה שהמוכר טוען שהוא, יש יותר סיכוי שאנחנו מבצעים השקעה נכונה. עם זאת, כדאי לזכור לרשום בחוזה פתח מילוט שמאפשר לנו, במקרה שמתקבל מידע חדש לגבי הרכב, לבטל את העסקה ולמנוע בזבוז מיותר של כסף שאחרת היה מושקע בגרוטאה.