רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

 

לוח רכב

לוח רכב הוא כלי עבור כל בנאדם שרוצה למצוא לעצמו כלי רכב, יהיה זה כלי רכב יד שני, כלי רכב חדש, כלי רכב ראשון שהוא קונה או כלי רכב אחד מיני רבים שעוד יחלפו אצלו.

לוח רכב מאפשר לנו לערוך השוואה לגבי מחירים של כלי רכב שאנחנו מעוניינים בהם לפי קטגוריות ברורות כמו – סוג כלי הרכב, שנת ייצור, קילומטראז' וכן הלאה. אחרי הסינון הראשוני אנחנו יכולים להסתכל על כלי הרכב בהתאם למפרט שמתואר בהם וכמובן המחיר.

לוח רכב מאפשר לנו חווית קניה כמו גם חווית מכירה שונה ממה שהכרנו- אנחנו יכולים לקנות כלי רכב חדש ולמכור את כלי הרכב הישן שלנו בלי מאמץ כמעט, כאשר אנשים רבים נחשפים אל המוצר שאנחנו מציעים. לוח רכב יכול להיות מפורסם בהרבה מדיומים, ביניהם האינטרנט, העיתונים וכן הלאה.

כאשר אנחנו רוצים למכור כלי רכב ישן ולקנות כלי רכב חדש, אנחנו רוצים לחשוף את המכירה שלנו לכמה שיותר אנשים כדי שבנאדם שיהיה מעוניין ומוכן לשלם את המחיר שאנחנו דורשים יגיע ותתבצע העסקה. לוח רכב מאפשר לנו לפרסם את המודעה שלנו מול מאות אם לא אלפי אנשים שנחשפים אל המודעה. משם נשאר לנו רק להפוך את המודעה למספיק אטרקטיבית כדי שתמשוך אליה אנשים ומחיר מספיק הגיוני, סביר וריאלי כדי שאנשים באמת יהיו מעוניינים לקנות את המכונית.

כנ"ל כאשר אנחנו רוצים לקנות כלי רכב- לוח רכב מאפשר לנו להשוות בין כמות גדולה של כלי רכב שמוצעים למכירה ולעשות את ההשוואה שלנו לגבי מה הכי כדאי לנו. עם זאת, כדאי לזכור שלא כל מה שנוצץ הוא זהב ולפעמים מה שזול יעלה לנו אחר כך ביוקר.