רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

 

טיפולים מקיפים. מוסך מורשה מיומן הוא מוסך מורשה עם אנשי מקצוע שיוכלו להגיד לנו בדיוק מה צריך תיקון. מוסך מורשה טוב צריך כמה דברים. ראשית כל הוא צריך אנשים מיומנים שיודעים את העבודה שלהם. שנית, הוא צריך ציוד טוב כדי שיוכלו לטפל כמו שצריך ברכב שלנו. שלישית, מוסך מורשה צריך להיות מקום שיש בינו לבין הלקוח כימיה- הלקוחות צריכים להיות מסופקים והמוסכניקים להיות מספיק מקצועיים כדי להתאים את עצמם ללקוח. רביעית, מוסך מורשה צריך להיות מקום הגון. לא פעם אתם עשויים להיתקל בסוג של מוסך מורשה שהאנשים שם מתעניינים בכסף יותר מאשר השירות. במקרה הזה, עצתי לכם- תמצאו מקום אחר. פראיירים לא חסרים בעולם הזה, וכך גם אנשים שמנצלים תמימות של אנשים. אם אתם לא רוצים להיות חלק מהמעגל הזה שמעודד (באופן עקיף) קיום של אנשים לא הגונים, כדאי לכם למצוא מקום שבו אתם מרגישים שיש תקשורת אמיתית בתוך אותו מוסך מורשה.

מוסך מורשה זה עולם בפני עצמו. כאשר אנחנו בוחרים לעצמנו מוסך מורשה שאנחנו רוצים לעבוד איתו יש לנו כמה קריטריונים שעל פיהם אנחנו קובעים עם מי אנחנו רוצים לעבוד. עבור אנשים שונים הפרמטרים שונים- עבור אחד זה העובדה שחבר שלו הוא בעל המוסך מורשה, עבור אחר זה המחירים הזולים. ובשבילי? אני דורש כנות ואמון בין המוסך מורשה ללקוחות שלו. כלי הרכב שלי זה משהו שאני עולה איתו לכביש, ובידיים לא מיומנות ולא נקיות ששמות לי חלפים זולים או משומשים במצב גרוע, זה יכול לעלות לי בחיים שלי.

אני קודם כל רוצה כנות, ולא אכפת לי אם זה עולה לי כמה שקלים נוספים. הדבר השני שאני דורש מבעל המקצוע בתוך מוסך מורשה הוא הגינות. בעוד כסף זה משהו שהכרחי לחיים של כולנו כדי שנוכל לשרוד פה, יש מקום לקצת כבוד לפרנסה ולתעריף שלוקחים עבור טיפולים. בעוד אני מסכים לחלוטין לשכר טרחה שאינו אמור להיות שכר זעום, הוא גם לא אמור להיות שר מופרך, במיוחד אם אין את המיומנות שתעמוד מאחורי השכר הזה.

מוסך מורשה זה מקום שאנחנו לוקחים אליו את כלי הרכב שלנו כדי שיעברו טיפולים תקופתיים ותיקונים. מהבחינה הזאת מוסך מורשה צריך להיות מקום שאנחנו מספיק סומכים על המיומנות, האמינות והידע של האנשים שעובדים שם כדי שיבצעו עבודה טובה, כמה שיותר מהר, וכמה שיותר זול, ומהבחינה הזאת לפעמים נראה בלתי אפשרי למצוא מוסך מורשה שמספק את הכבוד הבסיסי הזה, אבל כאשר זה נמצא, זה בהחלט מוסך מורשה שכדאי להמשיך לעבוד איתו.

האמונה שלי היא שכאשר מוסך מורשה (או כל מקום עבודה אחר לשם העניין) מספק שירות טוב, אנשים יבואו אליו בעקבות סיפורים מפה לאוזן, וזו הדרך הכי טובה ליצור קהל לקוחות.