רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

 

יבוא אישי

יבוא אישי מאפשר לנו לקנות איזה דגם של מכונית או כלי רכב שאנחנו רוצים, זאת בלי לשלם כמות גבוהה של מיסים.

 
בארץ ישראל לא מייצרים כלי רכב. הדבר הזה מגביל אותנו להחלטות של היבואנים לגבי איזה כלי רכב יעמדו לרשותנו כאשר אנחנו רוצים לנסוע ממקום למקום. לאלה מאיתנו שאינם מעוניינים במבחר הנמוך שמעמידים לנו היבואנים, יש אפשרות לבצע יבוא אישי. יבוא אישי מאפשר לנו לקנות איזה דגם של כלי רכב שאנחנו רוצים ולעיתים גם במחירים הרבה יותר זולים. 
 
יבוא אישי הוא דבר שצריך קצת התנהלות מולו, ומהבחינה הזאת או שאנחנו לומדים איך לבצע זאת בעצמנו או שאנחנו נותנים ליועץ מקצועי לעזור לנו בכל התהליך, החל מהשוואת המחירים של כלי הרכב, עד למציאת היבואנים ודיבור איתם ועד להוצאת כלי הרכב מהמכס והעלאתו אל כבישי ארץ ישראל.
 
כלי רכב בימינו מסמלים הרבה מאוד דברים, ביניהם יוקרה, איכות וכמובן דרך להגיע ממקום למקום בקלות ובמהירות. עבור אותם אנשים אשר רוצים רכב חדשני, יפה ואיכותי ניתן להזמין רכב באמצעות יבוא אישי, וכך לקבל רכב שלא יראה כמותו על כבישי ארץ ישראל כמעט. אולי כבר יצא לכם לראות רכב שתהיתם איך ומאיפה השיגו אותו. יש סיכוי שהוא הושג באמצעות יבוא אישי- רכב שניתן לבחור אותו לא לפי הדגמים שמייבאים לארץ היבואנים הרשמיים אלא מתוך המבחר שאנחנו בוחרים לעצמנו- מבחר שמשתנה בהתאם לצרכים, לרצונות ולהעדפות שלנו.
 
יבוא אישי גם של מראה לרכב מאפשר לנו לבחור איזה דגם של איזו מכונית שאנחנו רוצים ובכך לייבא לארץ מוצר חדשני, יוקרתי ולעיתים אפילו הרבה יותר זול מאשר אם היינו קונים רכב יד ראשונה דרך משווק מורשה.