רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

השכרת רכב בחו"ל - יתרונות מרכזיים:


אם אתם טסים לחו"ל, ליעד חדש ולחופשה קצרה בעיר, כמו סוף שבוע ארוך בלונדון, ברור שאתם יכולים להסתדר עם הרכבת התחתית, מוניות וכמובן הליכה רגלית מידי פעם. אולם כאשר אתם טסים ליעד לפרק זמן ארוך יותר, כאשר אתם רוצים לצאת מהעיר ולראות מדינה חדשה. לתייר לאורך הגבולות, לראות נופי טבע או לבקר בכפרים נידחים - השכרת רכב היא הדרך הנכונה.
 
השכרת רכב - הדרך שלכם לראות נופים נבחרים:
יש הרבה מקומות נפלאים, נידחים, אקזוטיים וחווייתיים אליהם לא ניתן להגיע באמצעות תחבורה ציבורית מסודרת. בדיוק כמו בארץ, גם אצלנו לא קל להגיע למקומות מדהימים בערבה עם דן או אגד. אז אם מאסתם בטיולי מוזאונים ומסעדות תיירים יקרות, שלא נדבר על מסעות שופינג מתישים פיזית וכלכלית, ואתם רוצים כעת לראות נופים חדשים, לראות צורות חיים שונה, לחקור לבד תרבויות ונופי טבע חדשים - השכרת רכב היא הדרך היחידה לארגן טיול מסוג זה. 
 
השכרת רכב - הדרך שלכם לקבוע את מסלול הטיול:
השכרת רכב מאפשרת לכם עצמאות שתיירים אחרים כלל אינם חולמים עלייה. לא מדובר על טיול מאורגן עם מדריך טיולים שאומר לכם מתי אתם צריכים לקום והיכן עליכם להתייצב ואתם לא תלויים בקווים ציבוריים אשר יוצאים בשעות מסויימות. השכרת רכב מאפשרת לכם לקחת את ההגה לידיים שלכם מכל הבחינות - אתם מחליטים לאן אתם רוצים לנסוע, באיזו דרך אתם רוצים להגיע, כמה זמן אתם רוצים לשהות בכל נקודה ועוד. 
 
השכרת רכב - יותר משתלם מכל הבחינות:
אם יש לכם רשיון בינלאומי ואתם עומדים בדרישות של אותה מדינה מבחינת זכאות להשכרת רכב ולנהיגה על כבישי הארץ, אתם יכולים לחסוך מאות דולרים או יורואים באמצעות השכרת רכב ככלי תחבורה במקום מוניות ו/או אוטובוסים ורכבות. ככל שיותר אנשים משתתפים בטיול כך משתלם יותר להשכיר רכב אחד על פני רכישת כמה כרטיסים אשיים לכל מטייל. 
 
במסגרת של חברות קטנות וגדולות של ליסינג או השכרת רכב, תמיד ישנו שירות מענה אנושי למקרה של תקלות או בעיות. השירות הזה מעוגן בחוק ושמו נוהל 6 מענה אנושי המחייב את החברה להחזיק בשירות מענה אנושי זמין תוך זמן קצר, השירות מקבל שיחות ופותר בעיות בזמן אמת. כך אתם יכולים להיות מכוסים ובטוחים בתור לקוחות שכאשר את נוסעים בכביש, יש מי שדואג לכם ויכול לפתור כל בעיה תוך זמן קצר, במהירות, יעילות ומקצועיות.