רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

 

רכב למכירה

רכב למכירה מיד שניה כשמו כן הוא- רכב שעבר לפחות 2 ידיים (כולל את שלנו). לעומת רכב למכירה מיד שניה, יש לנקוט במשנה זהירות על מנת שלא ימכרו לנו משהו שאינו שווה פרוטה.

כאשר אנחנו רוצים לקנות רכב למכירה מיד שניה, יהיה זה בגלל שזה רכב עתיק שאנחנו רוצים או בגלל שאנחנו רוצים לחסוך בעלויות ולא אכפת לנו לקנות משהו שכבר היה בשימוש, יש כמה דברים שאנחנו צריכים להיות מודעים אליהם לפני שאנחנו מבצעים את הרכישה.

ראשית, יש לבדוק שהרכב אינו ממושכן. הדבר הזה ניתן לבדיקה באמצעות אתר אינטרנט או באמצעות הגעה למקום שמרכז את המידע לגבי העניין. כאשר אנחנו מוודאי שהרכב אינו ממושכן אנחנו יכולים להיות בטוחים שכאשר יעבירו לנו את הבעלות לא יעבירו לנו גם את החוב.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק שהרכב במצב מספיק טוב לנסיעה. כדי לוודא זאת אנחנו תמיד צריכים לקחת רכב למכירה מיד שניה אל מוסך מטעמנו כדי שיבצע את הבדיקה. מהבחינה הזאת חשוב- לא להאמין למה שהמוכרים אומרים. למרות שהיינו רוצים להאמין שהם רוצים בטובתנו, יש סיכוי שהם פשוט רוצים כסף, ועדיף כמה שיותר מזה. שנית, מוסך מטעם המוכר עשוי להיות משוחד לטובתו בגלל שהוא רוצה לשמור איתו על יחסים. מכיוון שכך ובהתאם לזאת רכב למכירה מיד שניה הוא רכב שאנחנו צריכים לבדוק באופן עצמאי.

אחרי שמצאנו רכב למכירה מיד שניה שאינו ממושכן, שנמצא במצב טוב ושווה את המחיר שדורשים לגביו, יש לבצע את חוזה העסקה, שבה יש תמיד להשאיר פתח מילוט למקרה שמתגלים כל מיני פרטים שלא היינו מודעים אליהם והמוכרים ברוב טובם לא היו מוכנים לתת לנו. עסקאות של יד שניה יכולות להיות מציאה לא נורמלית כמו שהן יכולות להיות אכזבה לא נורמלית.