רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

 

מכירת רכב
 
מכירת רכב יד שניה הנה מכירת רכב שאנחנו קונים אחרי שעבר שימוש על ידי בנאדם אחר. בין אם הוא השתמש בו לאורך שנים או יומיים בלבד, כאשר רכב עובר בידיים של מישהו מלבד היבואן או המוכר זוהי בעצם מכירת רכב יד שניה, ומהבחינה הזאת המחיר שלו משתנה בהתאם. מכירת רכב יד שניה משנה את ערכו של הרכב בשוק.
כך, למשל, קטנוע שעבר אצל בנאדם כבר מאבד חלק יחסית גדול מהערך שלו, אפילו אם הוא לא עבר קילומטר אחד בודד.
 
מכירת רכב יד שניה הנה מכירת רכב שאנחנו קונים אותו כי בד"כ הוא יותר זול מאשר כלים יד ראשונה, ולפעמים לא פחות טוב. מכירת רכב יד שניה, עם זאת, הנה קניה חכמה שאנחנו צריכים לנקוט בה במשנה זהירות, זאת על מנת לא לקבל רכב שאינו שווה אגורה שחוקה.
מכירת רכב יכולה להוות קרקע פורייה לאחיזת עיניים. זה לא נדיר שישנם מוכרים שמנסים לעבוד על אנשים בעיניים ולמכור להם דברים שאינם שווים את הכסף שהם משלמים. כדי שלא תיפלו גם אתם בפח של מכירת רכב לא איכותי מספיק, חשוב לשלוח כל מכירת רכב יד שניה שאתם שוקלים לקנות למוסך מטעמכם (ולא מטעם המוכר, שכן זה עשוי להיות משוחד לטובתו) כדי שיבצע את כל הבדיקות הדרושות כדי לוודא שהרכב אכן במצב טוב, כשיר לנסיעה ובטיחותי מספיק. כך תוכלו להיות בטוחים כי מכירת רכב עבורכם היא מכירת רכב הגיונית והוגנת.
 
מכירת רכב יד שניה עשויה להיות אחת המציאות הכי גדולות של החיים שלנו כמו אחת האכזבות הכי גדולות שלנו, תלוי איך אנחנו מתנהלים מול את עסקת מכירת רכב שלכם. מהבחינה הזאת חשוב לזכור בכל מכירת רכב שאתם או חבריכם מבצעים - לא להיות תמימים ולזכור שלא כל האנשים רוצים בטובתנו אלא חלקם פשוט רוצים את הכסף שלנו, ולא משנה שהם עובדים עלינו בעיניים ומוכרים לנו מוצר שאינו שווה כלום. כאשר אנחנו עומדים מול קניה של מכירת רכב יד שניה חשוב לוודא שאנחנו מקבלים בדיוק את מה שאנחנו משלמים עבורו.