רכב
פורטל הרכב המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                     
                   

מכונאות רכב במוסך מומחים

כשאתם זקוקים לתיקון ברכב, טיפול שגרתי או לפני מבחן רשמי (טסט) – פונים לטובים ביותר. בראש ובראשונה, ודאו כי מדובר במוסך מורשה; רק בו ניתן לערוך מבחנים רשמיים. שנית, מומלץ לבדוק כיצד נערכים הטיפולים במוסך. אנו ממליצים על דרכי הטיפול הבאות למען ייעול השירות והבטחת תוצאות 100% מקצועיות. 

דיאגנוסטיקה ממוחשבת

הבסיס לעולם תיקוני הרכב המודרניים. בעוד בעבר – המוסכניקים היו צריכים לעבור פיזית על חלקי הרכב ולמצוא תקלות בטיפולים התקופתיים, כיום מכשיר ממוחשב עושה זאת בשבילם, סורק את הרכב אוטומטית ומוציא דו"חות עם תקלות ברחבי המכונית. בכך, שלב האיתור מתקצר לכמה דקות בודדות, שלאחריהן ניתן לתכנן את תסריטי התיקונים. בעבר, רק על שלב האיתור נגרע זמן מוסך יקר מאד ללקוחות.

ידע במערכות מחשוב לרכב

כלי הרכב המודרני שונה בהמון היבטים מכלי הרכב מהעבר, ולא רק במערכות המולטימדיה. גיר ההילוכים האוטומטי החדש הנו גיר רובוטי או מכטרוניקס המשלב 2 מערכות גירים אשר פועלות סימולטנית זו לצד זו באמצעות מערכת ממוחשבת. רוב התקלות במערכות הנ"ל הן תקלות מחשוב ולא מכונאות "טהורה". לכן מאד חשוב שהמוסך שלכם יחזיק בכל האמצעים המודרניים לפתרון בעיות רכב עכשוויות. בנוסף, כמובן שחשוב שתהיה זיקה למכונאות טהורה בכל תחום בו הפתרון עדיין אינו מצוי בעולם המחשוב.

מכונאות רכב במוסך מומחים

פתרון בעיות מהיר ויעיל בכל נושא המכונאות

חלונות חשמליים שהתקלקלו, תושבת מנוע שהשתחררה מעט ממקומה וגרמה לרכב להיות ממונע בהצתה ממושכת, בעיות במצבר – כל אלו צריכות להיות מזוהות ומטופלות ביעילות על ידי עובדי המוסך. מוסך מאזדה שמבצע עבודה יעילה ומהירה הוא מוסך אחראי אשר דואג להחזיק מלאי חלקי חילוף נדרש להתמודדות עם בעיות אלה.

שקיפות מול הלקוח

הלקוח אינו צריך לחוש שהוא לא יודע מה נעשה סביבו, ושהוא מוצא את עצמו משלם מחיר מופקע בלי להבין לעומק מה הסיבה. ודאו כי למוסך שלכם ישנה מערכת שירות לקוחות נאותה, המנפיקה הצעות מחיר מפורטות אשר מסבירות מהי מהות התקלה ומהן עלויות התיקונים. אם חוויתם בעבר תקלות, נסו להתחקות אחר הצעות המחיר ולבדוק שהן תואמות את טבלאות התמחור המוכרות לכם מן העבר: תיקון חלונות חשמליים, איזון גלגלים, תיקון תקלה בגיר ההילוכים, צמיגים – לכל אלו ישנם מחירי שוק ברורים.